Karlshamn

26 04 2010

Sitter just nu nerbäddad på hotell och tittar på Biggest Loser. Det fjärde hotellet på lite mer än en vecka. Började med ridlägret, som visserligen var ett B&B snarare än hotell, men ändå. Därefter var det konferens med jobbet och nytt hotell. I helgen har vi njutit av en vår på Öland. Har hälsat på svärmor och haft det helt fantastiskt. Idag åkte vi vidare till Karlshamn där Älsklingen just nu håller utbildning och jag har det bara bra. Har laddat med lite frukt att tugga på under kvällen framför tv-n som jag till slut fått lite liv i.

Att åka runt och bo på hotell är något jag absolut skulle kunna vänja mig vid. Hotellfrukost är det bästa som finns. För en person som jag som verkligen älskar frukost är det ju rena drömmen. Konferensen förra veckan och Öland har klart klarat mina förväntningar och jag håller tummarna för morgondagen. Hittills har jag inte blivit besviken på hotellet, med service och klassen på rummet. Så det ser bra ut. Efter en god natts sömn och inför en heldag i bilen hoppas jag på det bästa.

Nu ska jag inspireras av några riktiga fighting faces (BL) inför kommande träning, slutspurt för april. Med träningsvärk vilade jag i lördags och körde styrka igår, hela kroppen fick en effektiv genomkörare, så nu sitter jag med träningsvärk igen. Dagens träning blev en shoppingrunda medan Älsklingen förberedde kvällens utbildning. Imorgon blir det vila i en fantastiskt bekväm bil.