Mål 1

1 04 2010

Uppnått! Jag har kommit under min målvikt som jag satt till första april! Kändes fantastiskt bra att ställa sig på vågen i morse. Återigen, minskat i vikt, minskat i kroppsfett och ökat i muskelmassa 🙂 April kommer att bli en bra månad!

Känner mig plötsligt riktigt laddad för att fortsätta. Men först ska påsken avklaras med allt vad det betyder i godis. Man behöver ju inte äta allt man kommer över. Man behöver inte heller göra som den här tjejen, men jag känner nog att jag är närmre denna utmaning än att bara proppa i mig gott för att det är påsk.

Jag har också klarat av MarsUtmaningen. Det var nästan att jag tvivlade lite från början. 200 burpees tex kändes helt ouppnåeligt, men när jag kommit igång och gjort ett par var det ju inte så farligt och rätt som det var hade jag gjort 200! Och 70 km kändes som att jag knappt skulle klara av om jag så fick köra bil. Men tro det eller ej men jag har börjat springa! visst jag erkänner, jag har inte sprungit 70 km. Men säkerligen majoriteten av dem. Och allt detta utan att få ont i varken benhinnor, knän eller hälsenor. Snacka om vinst! Mer löpning blir det i vår och sommar.

Idag är det dags för min MarsUtmanings-belöning  🙂


Åtgärder

Information

2 responses

3 04 2010
Träningsglädje

du är grym!

5 04 2010
sparrismarris

Tack 🙂

Lämna en kommentar